Nejsi spokojen s tím, jak se k Tobě choval nebo jak postupoval terénní pracovník nebo terénní sociální pracovník? Přemýšlíš, co s tím můžeš udělat? Můžeš si o tom promluvit nebo si případně stěžovat a to:
- písemně na adresu: ARGO, Společnost dobré vůle Zlín, z.s., Tř. T. Bati 3. května č. 325, 763 02 Zlín
- elektronicky, emailem na adresu: argo.zlin@seznam.cz
- telefonicky na číslo: 774 489 543
Co do stížnosti napsat nebo říct?
- své jméno a příjmení, bydliště nebo adresu pro doručení odpovědi,
- co se stalo, co se Ti nelíbilo a co si myslíš, že mělo být jinak,
- jestli máš něco, co se věci týká, a myslíš si, že je to důležité, přidej to do stížnosti.
Co se stane pak?
Tím, co jsi napsal nebo řekl, se bude zabývat ředitel/ka spolku. Prověří chování a postup pracovníka, který s Tebou jednal. Zjistí, jestli pochybil. Popovídá si s Tebou o tom, co zjistil nejpozději do 30 dnů ode dne, co jsi stížnost podal. To, co řekneš, nijak neuškodí nijak Tobě ani tvé rodině. Ptej se na vše, co Ti není jasné.