Podávání stížností

Nejsi spokojen s tím, jak se k Tobě choval nebo jak postupoval terénní pracovník nebo terénní sociální pracovník? Přemýšlíš, co s tím můžeš udělat? Můžeš si o tom promluvit nebo si případně stěžovat a to:

- písemně na adresu: ARGO, Společnost dobré vůle Zlín, z.s., Tř. T. Bati 3. května č. 325, 763 02 Zlín

- elektronicky, emailem na adresu: argo.zlin@seznam.cz

- telefonicky na číslo: 774 489 543

Co do stížnosti napsat nebo říct?

- své jméno a příjmení, bydliště nebo adresu pro doručení odpovědi,

- co se stalo, co se Ti nelíbilo a co si myslíš, že mělo být jinak,

- jestli máš něco, co se věci týká, a myslíš si, že je to důležité, přidej to do stížnosti.

Co se stane pak?

Tím, co jsi napsal nebo řekl, se bude zabývat ředitel/ka spolku. Prověří chování a postup pracovníka, který s Tebou jednal. Zjistí, jestli pochybil. Popovídá si s Tebou o tom, co zjistil nejpozději do 30 dnů ode dne, co jsi stížnost podal. To, co řekneš, nijak neuškodí nijak Tobě ani tvé rodině. Ptej se na vše, co Ti není jasné. 


Webové stránky zdarma